A través dun conxunto de estratexias podemos detectar as dificultades que
presentan os nosos alumnos e fillos no seu proceso de aprendizaxe e no seu
desenvolvemento no entorno. Elas traballan cunha serie de ferramentas a nivel
terapéutico, lingüístico e de observación coas que facilitan ó neno a
identificación da dificultade quje presenta e a súa solución.
É tan sinxelo como que tanto pais como educadores deberiamos prestar máis
atención ó uso da linguaxe ou a expresión corporal que empregamos para
relacionarnos cos nosos nenos.
A través da súa exposición, os alí asistentes descubrimos outros puntos de vista á hora de xuzgar ós nosos alumnos ou fillos e os seus comportamentos, así como a plantexarnos a desterrar expresións tópicas do estilo de: "este neno non atende", "o meu fillo non para quieto", "non aproba os exames e non para de estudiar",...
A fin de contas, mereceu a pena..., e moito, afondar neste enfoque que o PNL
propón e nos seus beneficios á hora de poñelo en práctica cun simple xesto, un
actitude diferente á hora de comunicarnos ou coa proposta de exercicios
sinxelos nas aulas cos que modificar a actitude dos alumnos e captar a súa
atención.
No hay comentarios:
Publicar un comentario